barbeque australian style

värmen började ta sig och det blev dags för första utomhus barbequen;

skulle göra egengjord coleslaw och salladen bestämde sig för att lägga sig i formen av australien.
men när grillmaster markus skulle börja bestämde sig chloe för att det var dags att busa istället.
dock tröttnade hon snabbt på det och började dansa för mig. pyttesmå jazzhands far och flängde.
till slut bjöds det äntligen på mat. det blev pizzawheels, kycklingvingar, potatis, kött och sallad.
släkt och vänner hade samlats. här är jag och min fantastiska nanna som jag saknar jättemycket.
jag och finaste jae som mest satt och pussades hela kvällen. honom saknar jag också jättemycket.
det var meningen att jag, min ena faster och kirstie skulle hamna på en och samma bild. men med en 9-årig bakom kameran blev det so and so.
men sedan började festen på riktigt. det är såhär vi gör det i australien. en shot och en öl. samtidigt. dopey fick vara först. sedan gick vi laget runt. cause caring is sharing?
jae och dopey var de enda som faktiskt hamnade på bild. camerashy much?
det spårade dock ur rätt snabbt för dopey som gjorde helgalna saker. mot slutet av kvällen fick jag till och med en lapdance av honom. oväntat men damn vilken fin grillkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0