float like a cadillac, sting like a beemer

blev förfrågad om jag ville följa med på bilutställning och tackade såklart ja. snygga bilar tackar man helt enkelt inte nej till. borde vara lag på det alltså;

fick åka i en pontiac och var jävligt nöjd med livet. kände mig riktigt bad ass i den. 
den har kvar all gammal inredning och allting i instrumentbrädan är orginal. old school style.
hittade min framtida bil och blev totalt förälskad. den var hippieinredd på insidan till och med, precis som sig bör! blev helt lyrisk. hula hula tjej i framrutan och allt. vill ha den!
sen kom standard-inredningen med the dice och stjärnmattan.
göran kände tydligen han som ägde bilen, så jag fick hoppa in och provsitta de bekväma sätterna. det var nära att jag inte kom upp igen ska jag säga.
men upp kom jag och in i nästa bil som var en cadillac helt i min smak. tänk amerikansk retro diner.
ni ser ju själva. hade inte varit helt fel att äga denna heller.
och sist men inte minst hittade jag en buick 8. en blå dessutom. kunde inte sluta tänka på stephen kings bok "om en buick 8" där en massa äckelsaker kommer ut från den. scary shit. men damn, ge mig en old school bil och jag är din förevigt.

Kommentarer
Postat av: sandra

Snygga bilar!



Det är helt sant! Fast egentligen är det ju inte bara kosten heller för det är ju balansen mellan hur mycket du äter och förbränner som gör det. Så jag tycker att en bra kost och konditionsträning nästan är viktigare än själva magövningarna. Vad roligt att du börjat se resultat i alla fall :)

2012-05-14 @ 10:16:59
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0