here's to making things count

här händer det grejer. flyttade ut ur alice lägenhet för att på direkten flytta in i en annan lägenhet tillsammans med en roomie som dessutom är min äldsta barndomskompis. första veckan såg ut såhär;

bar in våra saker i lägenheten och tog tag i städningen det första vi gjorde. slet några timmar alltså.
lägenheten är sådär precis lagom sunkig och bohemisk och precis i min smak. som dessa masker.
gick ut på gården och möttes av färgglada kritmålningar på marken. saknar dem tiderna.
hämtade även ut paket som innehöll proteinpulver och köpte hem en shaker och omega 3 tabletter. ska man satsa på sin hälsa och träning och kost så kan man lika gärna göra det fullt ut.
gjorde mig iordning på lördagskvällen och satsade stenhårt på queen of darkness stilen. trivdes.
söndagen njöt jag av solen på den inglasade balkongen vi har. åh kan inte solen bara stanna.
och såklart så lagar vi nyttiga men hur goda maträtter. idag bjöds det exempelvis på tortellini med tomatsoppa och broccoli. nu blir det skärpning med kameran. later dudes.

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

jag ÄLSKAR dina träafrikangubbar!!! är de köpta i sverige? :)

2012-05-11 @ 20:27:34
URL: http://ELLINORAK.com
Postat av: Anonym

"ska man satsa på sin hälsa och träning och kost så kan man lika gärna göra det fullt ut"

... eller hur? rökning och hälsa/träning/kost går inte ihop i min ekvation iaf, tjejer ;-) Träna på, 'kosta' på (hälsosamma saker alltså) och hälsa gärna på, för det är kul med besök. Ibland ;-) KRAM till er sambo's :-)

2012-05-12 @ 11:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0