get your religions straight

agerade hängiven syster åt min lillebror och lillasyster då det vankas konfirmation för deras del. de hade åkt på läger och bjöd in familjen sista dagen för att se och höra lite vad de hittat på;

det blev alltså en dagstur till flämslätt (namnet alltså, no comment på den).
fick sitta i en minikyrka och sjunga psalmer och läsa böner. är det konfirmation så är det.
de hade iallafall abstrakta tavlor jag inte hade haft något emot att ha hemma.
de hade även en imponerande té- och kaffekopps samling där jag hittade en kopp som fick mig att sakna irland lite extra mycket.
en tipspromenad senare så bjöds det på panerad fisk, potatis, sallad. nom noms in my tom toms.
sa hejdå och åkte vidare till hornborgarsjön för att titta på tranor och njuta av solen.
dock var det så gott som tomt på tranor. tills vi hittade denna förstås. det diskuterades sedan att vår familj har varit med om rätt knäppa saker under våra småfärder och resor.
jag och syster hittade iallafall på lek och bus trots åldersskillnaden. vi är alla barn innerst inne.
in i bilen igen för hemfärd. körsbärsträden blommar så fint så passade på att fota dem.
och när jag äntligen kom hem igen så satt katten casper och väntade på mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste Casper katten, hoppas han varit snäll mot dig när jag varit borta!

2012-05-05 @ 07:48:35
Postat av: Emma

sv: sötnos!!

2012-05-05 @ 12:58:01
URL: http://myscenario.blogg.se/
Postat av: mary

härliga bilder :) Fina , och vilken söt katt :) kram

2012-05-10 @ 15:41:13
URL: http://maryphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0