just a normal week in the life of me

det händer inte så mycket spännande saker på mina vardagar mer än jobb och träning men ibland så händer även det här;


måndag: man kommer till jobbet och ser en teckning som beskriver arbetsveckorna perfekt.
tisdag: man testar nya mellanmål såsom keso med färsk frukt och förälskar sig i det.
onsdag: man går hem till mormor och ber henne jättesnällt om att sy in och upp ett par jeans.
torsdag: man läser böcker om andras liv och låtsas att man själv upplevde sådana spännande saker.
fredag: man gör iordning frukost till dem på jobbet och blir sugen på knäckebröd mer än någonsin.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad är det för kamera du fotar med? Du tar jätte fina bilder ju!! Och grym blogg också!

2012-01-31 @ 22:55:29
URL: http://lussanbelle.blogg.se/
Postat av: Elin

mmm! jag har ingen aning om vad det kallas, men högt upp på örat typ..assnyggt med en liten ring eller blobb där tycker jag...och även i tragus(?) heter det så?

2012-02-01 @ 15:31:44
URL: http://r
Postat av: Elin

nice! men kör på det! (antar att du menar sidecut frilla och att det inte är nån piercing-namn haha sån koll jag har) du kan ju klippa så att du kan kamma det både i sidecut och typ "hänga över" håret om du tröttnar.

2012-02-01 @ 15:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0