suppressing kaffeine addictions the easy way

helgen kom och gick men istället för att sitta inne begav jag mig ut i solen och minus 15 grader för att ta en fika med johanna (och amanda, som inte hamnade på bild);

johanna rockade en helt ny röd hårfärg som jag hjälpte henne att införskaffa. så himla fab.
och jag visade upp min sidecut såklart som jag är helnöjd med.
försvann snabbt in på caféet sen för att stilla kaffeabstinensen och för att komma undan kylan.
solen lyste in och vi drömde att det var vår och varmt medan vi drack livets dryck typ.
jag njöt i fulla drag och värmde händerna som varit kalla ända sen snön kom och invaderade landet. det var en fin fika och det perfekta sättet att spendera en lördag på.

Kommentarer
Postat av: maja.

åh tack så mycket du!

2012-02-06 @ 01:01:07
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: men kvinna, kolla på dig själv!! Och din sidecut blev sjukt snygg!

2012-02-19 @ 05:56:09
URL: http://bananaspoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0