camden town is a part of town i like

åkte till camden town för att hänga lite bland bohemmarknader och färgfasader.
jag kom tidigt, innan allting hade hunnit öppna ordentlig,t så jag unnade mig lite starbucks.
jag fick till och med se några av de målningar som fanns på dörrarna affärerna gömde sig bakom.
camden stables var bland det coolaste jag har sett. de har gjort om hästbås till olika småbutiker.
exempel på det var denna butik. med en massa vinyler, cd-skivor och allt möjligt musikrelaterat.
och sedan en till vinylbuktik - med en liten twist. ytterst fräckt.
hittade speglar överallt och tänkte att "hej, där är ju jag" och förevigade den stunden.
blev dags för mat. det fanns så otroligt mycket att välja mellan. varje hörn minst. men valde tillslut lite kinesiskt ihopplock för småpengar. och gott var det. åkte tillbaka till hotellet och satte mig i en park för att läsa de resterande soltimmarna. och det var dag 4. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mio

SJukt fin dag!

2011-10-01 @ 11:36:55
URL: http://ointaglig.blogspot.com
Postat av: Johanna

Camden är jättecoolt, även om det inte riktigt är min stil, hähä. Gillar mer Oxford Street, Kings Road osv... Var i alla fall runt på Camden market i somras, och gud vad mycket olika saker det fanns! Testade dock aldrig någon av alla spännande matstånd, det ångrar jag lite :/

2011-10-05 @ 16:55:28
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0