get lost and feel found

dagarna flöt på och jag underhöll mig rätt så fint skulle jag vilja påstå. här är hur en dag såg ut för mig;
virginia bodde på ett ställe som hette tarragindi. när jag berättade detta för folk så trodde de att jag hamnat i indien istället. det hade jag inte. jag befann mig i brisbane, australien.
poserade skamlöst i trädgården innan det var dags för en busstur in till storstaden för att utforska.
hittade häftiga graffitimålningar på elskåp på väg till busshållsplatsen.
och direkt när jag hoppade av bussen så möttes jag av denna byggnad och växter. mäktigt.
det fanns även de häftigaste byggnaderna med växter och palmer runtslingrandes mitt i stan.
tänkte att jag visar lite av en close-up bild. kan ju säga att om det var lägenheter så hade jag inte bangat att bo där iallafall.
vandrade vidare in till queens park som var väldigt japan-inspirerat med alla bambuskott.
men även körsbärsträd här och där i parken. det var en väldigt fin och stillsam park där jag spenderade säkert några timmar. och det var brisbane det!

Kommentarer
Postat av: D

ÅHÅHÅHÅHÅH, palmlägenheter<3 (fast så är det inte lägenheter av palmer, but yo feel me right)jag vill också bo där! typ sooo bad, blargh.

2011-10-25 @ 21:31:03
URL: http://www.dennisohlsson.blogspot.com
Postat av: Sandra

sv: det är snyggt med septum på rätt person! haha, vet precis hur du känner dig. mina föräldrar är precis likadana, dom hatar piercings och tattueringar och allt sånt. men nu när jag väl gjort det så tycker dom det är lugnt, dom trodde väl att jag menade såna där superstora töjningar och typ tribals när jag pratade om det innan.



jaa, vad kul! haha, har tagit vågade bilder innan så är inte så blyg för sånt iofs, kör på nåt nice bara! :)

2011-10-26 @ 00:56:16
URL: http://bananaspoon.blogg.se/
Postat av: Vira

du tar alltid så fina bilder!

2011-10-26 @ 13:44:26
URL: http://lemonaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0