days well spent

ungefär en månad spenderades med släkten genom att hänga lite, njuta lite, lära känna folk på nytt lite och sådana grejer. hade inte riktigt tid för kameran men här är lite bilder tagna här och där;

till exempel jag och kusinen chloe lite ur fokus men väldigt glada ändå.
vi spenderade mycket tid i trädgården också. ibland hängde min andra kusin kirstie och hennes pojkvän markus lite tvätt.
ibland pekade kirstie "fuck you" åt mig för att jag jämt hade kameran framme.
ibland fick vi bära chloe in till bilen när hon skulle hem för att hon inte ville lämna oss.
ibland log markus. men mest av allt var han bara svår att fånga på bild.
och ibland lekte vi hunden booker ute. han är en rätt fin men trög hund.
sedan gick vi till häftiga pubresturanger där vi fick smör och tillbehör från ett blues band.
och marilyn monroe poserade så käckt i hörnet. elvis stod i andra hörnet ovkdå. vardagslivet i australien rockade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0