half a year has been and gone

tänkte sammanfatta året sådär fint trots att jag knappt förstår att vi snart övergår till 2012. hänger inte med men det här är vad jag gjorde halva året iallafall; 


inledde året kameralös, kom hem till minus 10 grader efter ett halvår i australien, kastade mig i famnen på mina vänner och mormor och resten av månaden gick åt till att försöka vänja sig vid högertrafik och bota jetlaggen from hell. 
februari kom och gick och det pågick mest fester och att hålla sig inomhus när graderna blev för låga.
fyller systemåldern och fikade. så rolig var mars ungefär. och jobbade 11 timmars dagar. 
åt mycket sallader på uteserveringar i solen, blev fascinerad av tatueringar, träffade min första livslevande iller och gav bort en burk med 365 handskrivna peppcitat till en av mina finaste vänner.
valborg spenderades i värnamo, grillade korv, var på mustasch-fest med fina vänner, blev dyrkad som sugrörsjesus tack vare en krona jag fick någon gång under kvällen och grillade lite till.
jonte och jag åkte iväg till fredikstad i norge, tittade på grafittiväggar, poserade framför vårt fräscha hotell vid namn valhalla och åt hur god hotellfrukost som helst.
gick på asgrymma hemmafester, såg på asgrym poesi och poeter, tävlade även själv lite grann och fick en massa spontana fyllekramar hit och dit.
åkte på poetry slam sm på gotland, missade färjan, väntade i ett öde oskarshamn i 10 timmar, hade en fab lägenhet, klättrade på murar och hängde med fantastiska människor och vin i mängder.
resten av månaden spenderade jag igenom att kolla på kompisars studenter, bete mig som en fangirl för coldplay, hängde med världens bästa rebekah och blev bjuden på goda maträtter.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Shit vad taggad....... Jag alltså på bilden! hahahah

2011-12-23 @ 22:37:46
URL: http://youloveyou.blogg.se/
Postat av: Mony

Alltså hemmafesten! <3 Och gotland^.^ Och Oskarshamn!<3 Eh... Menade ju så klart "och Oskarshamn :C"

:D

2011-12-23 @ 22:45:50
URL: http://stormar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0