bit your tounge please

då var det dags igen. att hälsa ett nytt tillskott till kroppen välkommen. välkommen kära tungpiercing - du har varit efterlängtad i några år nu;


tog med mig en trusty sidekick, jennifer, som också skulle piercas. lagom nervösa tjejer var vi.
hamnade i "the bounchy crouch" med dödande magar men ändå smiles all around.
fick komma in i piercingsrummet äntligen och tummarna åkte upp för att dölja darret.
diskuterade min inväntande tungpiercing och cia poserad med sin samt förklarade lite om den.
sen var det bara att sätta igång. knep ihop ögonen och så förblev dem under hela piercingperioden för att slippa se nålen. jennifer dokumenterade dock. it's me and the tång.
ett andetag in och ett andetag ut och igenom med nålen. tada. inte värre än så.
done, done and done. tänker rocka den så fort svullnaden gått ner. och äta som en häst. men under tiden så får jag överleva på yoghurt och vatten ungefär. nöjd som fan är jag dock!

Kommentarer
Postat av: Mio

PUUUSSS!!! <3

2012-05-30 @ 16:27:24
URL: http://ointaglig.blogspot.com
Postat av: Sandra

men duuuuu, SNYGGT!!

2012-06-24 @ 00:49:14
URL: http://bananaspoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0