life consists of three words; it goes on

efter den hittills sämsta veckan i hela mitt liv så kom iallafall fredag och jag försökte lyfte lite på hakan och tänka att life goes on så det är lika bra att göra det bästa av det så jag;

1. avnjöt en supergod och färgglad mellanmål i form av turkisk yoghurt, kiwi och hallon.
2. satte mig på balkongen i solen tillsammans med den fantastiska boken "looking for alaska".
3. blev lite svag för meningen; "thinking that if people were rain, i was drizzel and she was a hurricane."?
4. och sen blev det kväll och jag gjorde inte mer än att äta twist it, lick it and dunk it oreos.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Just dom här är torkade... :)

2012-03-06 @ 21:23:40
URL: http://frukostera.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: haha, vi kan ju försöka göra den ihop! om jag nu kommer orka ta alla bilderna, haha..

2012-03-07 @ 00:38:49
URL: http://bananaspoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0