goodbye seems to be the hardest word to say

sista dagen på kreta tråkigt nog och snart skulle vi tillbaka till en grå tristess vardag. det sågs inte fram emot men vi passade på att njuta av morgonsolen och värmen iallafall;
 

det första jag gjorde när jag vaknade var att gå ut på balkongen. varje morgon.

måste bara påpeka att balkongfrukost med havregrynsgröt, färsk frukt och kaffe i solen måste ju vara en av de finare stunderna i livet? när jag flyttar till australien ska detta bli min morgonritual.

solkysst hud, solblekt hår, fräknar på näsan, bara ben, aldrig frysa. livet när det är som bäst alltså.
sprang omkring för att dokumentera vårt lilla sockerbitshotell då jag glömt detta under veckan. 

sen kom bussen och för att ta oss till flygplatsen igen. kändes mycket jobbigare än jag trodde. 

väl på planet var det att försöka få lite sömn i brist på annat att göra. men lyckades ta en snabb bild på min lillasyster innan jag somnade till. och det var vår superfina familjeresa till kreta!

Kommentarer
Postat av: nathalie.

åh. ser så härligt ut.

2012-08-01 @ 18:20:02
URL: http://conscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0