fitnessfreak for life

göteborg arrangerade en såkallad fitnessdag och då passade jag och min fitnessfriend johanna på att åka in och bli lite inspirerade, vilket vi minst sagt blev;

vi kom lite för tidigt med en timme eller så, så vi satt utanför och inväntade.
höjdpunkten på dagen sattes dock redan första timmen! vi träffade nämligen en av mina förebilder - hyper ur gladiatorerna(!!!!!) var tvungen att vara fangirl och fråga om jag fick ta en bild. 
dem hade en military fitness hinderbana uppe. vågade mig tyvärr inte på den. 

men det var några som antog utmaningen! dem svingade sig över saker och bar däck.

lite bicepscurl utövades ocksp i fitnessfive tävlingen som pågick lite här och där under hela dagen.

även armbrytartävlingar pågick. sjukt intressant faktiskt. även om det gick lite för fort för mina ögon ibland.

provade på någonting som hette primal move. fick lära oss att sitta, rulla runt och till slut resa oss upp som små bebisar gör. skrattade så mycket att jag fick ont i magen men det var kul med en annan form av "träning". blev helt mjuk i kroppen. och sen tog vi bussen hemåt igen. 

Kommentarer
Postat av: Haidi

Ja verkligen, håller med dig. Ingen vill vara unik och egen, detta är verkligen landet lagomt. Känner att jag håller på att smälta bort här.... Vill fortsätta känna mig levande, men det går lixom inte fullt ut här. En vän till mig är och tågluffar just nu, är så sugen på att göra det också! Byta miljö titt som tätt och träffa så mycket olika människor, känna mig levande. :)

2012-07-20 @ 00:24:55
URL: http://joyandhappiness.blogg.se
Postat av: Emma

åh fina du, tack!

2012-08-01 @ 18:56:01
URL: http://emmathee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0