sleep all day and party all night

ett avbrott skedde i vardagen då jag blev bjuden på 20-års fest i värnamo av en fin vän jag inte sett på 6 månader och lite såhär såg det ut;

presenter skulle medtages och jag köpte med mig "pick-your-nose" muggar och minimaränger.
en 2 timmars bussresa senare fick jag blåsa upp ballonger. lagom ont i kinderna och käkarna hade man efteråt. men det var det värt. 
som tur är hade jag hjälp från sandra. vi båda motiverade varandra till att fortsätta trots smärtan.
deras köksvägg bestod förövrigt av en griffeltavla med lite lars winnerbäck citat överallt.
klockan slog 8 och det blev dags för födelsedagsbarnet petronella att sätta sig så att vi kunde sjunga innan hon öppnade presenter.
allt som allt så var hon en mycket nöjd tjej med 3 hela vinflaskor.
let the drinking commence och ungefär här började alla dela upp sig i grupper runt om i huset.
vi började i köket. michelle, sandra och jennie var posersugna. jag och jennie lyckades någon gång efter denna bild armbrottas också.
flyttade ut oss till vardagsrummet och hade ännu trevligare med en massa, fram tills då, totalt främmande människor för mig.
började med snurra flaskan sanning och konka style. det bjöds på lapdance och kyssar och dansar mot krukväxter to say the least.
denna snygga bild avlsutade kvällen sisådär runt 3 tiden. grym fest, som vanligt. tack för denna gången värnamo, i promise i will be back.

Kommentarer
Postat av: Mony

Yes box! Jag läser din blogg!

2011-11-28 @ 21:56:47
URL: http://xdonatello.blogspot.com/
Postat av: Mony

Haha! Tro det eller ej, men jag har gått upp typ tre kilo de seaste två månaderna x) Sen tränar jag väl egentligen inte direkt för att bli smal utan för att få lite muskler ^^

2011-11-29 @ 16:58:57
URL: http://xdonatello.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0